Δευτέρα 11 Ιουλίου 2016

ΑΛΛΑΓΗ ΣΚΥΤΑΛΗΣ

Πριν από 18 μήνες ξεκίνησα αυτό το blοg για να μπορούν να ενημερώνονται καλύτερα τα μέλη και οι φίλοι της ομάδος μας.
Τα θέματα που αναρτούσα ήταν μόνο θέματα της ομάδος μας και ότι θα μπορούσε να βοηθήσει τα παιδιά και τους γονείς τους
(πχ  διατροφή, ψυχολογία, σωστή τρόποι γυμναστικής, τραυματισμοί  και  η αντιμετώπιση τους κλπ )
Μετά από τους πρώτους 12 μήνες είχαμε περίπου 1000 εισόδους τον μήνα 



Τώρα μετά από 18 μήνες οι επισκέψεις έχουν φτάσει τους 33.000.





Εδώ όμως έφτασε και το τέρμα μου.Μετά τις εξελίξεις στην ομάδα μας (Δ.Σ-Συνέλευση κλπ) είμαι υποχρεωμένος να παραδώσω το blog,κάτι που βέβαια και με στεναχωρεί αλλά δεν γίνετε αλλιώς.    


Σας  ευχαριστώ όλους για την υποστήριξή σας και για τον χρόνο που αφιερώσατε για να διαβάσετε τις αναρτήσεις μου.
Εύχομαι σε όποιον θα το συνεχίσει καλή επιτυχία και αν χρειαστεί κάποια βοήθεια μην διστάσει να με πάρει τηλέφωνο. 

1 σχόλιο:

  1. Αυτά που έχω να πω για τον Σταύρο Τερζίδη τα είπα κατά την βράβευση του στην εκδήλωση της πίτας. Είμαι ικανοποιημένος που προλάβαμε να κάνουμε αυτή την βράβευση ως ελάχιστο δείγμα για την τεράστια προσφορά του. Μια βράβευση που κυριολεκτικά την άξιζε με το σπαθί του. Ενας ακούραστος εργάτης ταγμένος στην υπηρεσία της ομάδας με ήθος, συνέπεια, γνώση, ανιδιοτέλεια και αγάπη. Θεωρώ ότι η αξία του είναι ανεκτίμητη και θα λείψει από την ομάδα. Μακάρι να υπήρχε σε κάθε συμβούλιο ένας ΣταύροςΤερζίδης θα ήταν πολλά πράγματα καλύτερα . Σταύρο ειλικρινά χαίρομαι που σε γνώρισα και με τιμάς με την φιλία σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή